Salı, Mayıs 16, 2006

Çikolatalı Barbie Pastam

Zirve pastasını yaptığımdan beri bu yöntemle barbi pasta yapmayı istiyordum.Fırsat yeğenim Hale'nin doğumgününde çıktı.Doğumgünü pastasını yapmayı teklif ettiğimde Hale'nin ama çikolatalı olsun isteği karşısında Barbie pembe yerine siyah giyinmek durumunda kaldı tabi o başka :)Zirve pastasını öncekinden daha derin bir kasede şekillendirdim ve altına geniş çaplı ikinci bir pandispanya döşedim.Hem pastanın porsiyon sayısı artsın,hem de pasta heybetli görünsün diye tabi.Marketten aldığım Barbie benzeri bebeğin bacaklarını ve elbisesini çıkardım.Buzdolabında iç kreması soğuduktan sonra ters çevirme zamanı gelen pastayı çıkarıp servis tabağına yerleştirdim.Üst kısmında minik bir üçgen çıkarıp bebeği yerleştirim.Sonra benmari de erittiğim bitter çikolatayı tüm yüzeye kapladım.Temiz bir suluboya fırçası ile Barbie'nin üst kısmına yine çikolatadan elbise çizdim.1 çay bardağı sütle hazırladığım kremşantiye,bir çorba kaşığı margarin ve 1 çorba kaşığı pudra şekeri ekleyerek iyicene karıştırdım.Krema pompasına doldurup beyaz süslemelerini yaptım.
Etek süslemeleri istediğim kadar güzel olmadı.Zaten krema pompası kullanmayı oldum olası pek becerememişimdir.Neyse ki pasta herkes tarafından çok beğenildi.Zaten lezzeti tescilli bu pastanın.İyi ki doğdun Hale'ciğim,uzun,mutlu bir ömrün olsun.

5 yorum:

vintage biscuit dedi ki...

arzu ' cummm ,şu sıralar çilek dışında bişey görmekkk inan çok sevindirici :)))). valla korkuyorum karnıyarığın içinden bile çilek çıkacak diye :))))
bakne diycem madem bu pasta tescilli , o zaman yapmak farz oldu . belli zatenn nasıl güzel bişey olduğu baksana :)

Safran dedi ki...

Arzucum ellerine sağlık gerçekten muhteşem olmuş, çikolatalı olması da tam benlikmiş yani :)) Çok marifetlisin maşallah diyorum sana arkadaşım, sevgilerimle :)

Ziyeu dedi ki...

Çok profesyonel görünüyo arkadaşım, tebrik ederim!!
İznin olursa da resimleriyle birlikte "Çocuk Yemekleri" sayfamda kullanmak isteriiim...

arzu dedi ki...

Ne demek Nihan'cığım, kullanabilirsin tabi.Beğenmene sevindim.

yemek tarifleri dedi ki...

cok basarılı bir tarifti. tebrik ederim sizi.